About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Thursday 18 August 2011

manje manje .....

m a n j e ! ! ! !
 tadi ayah terus sergah at bilik mase tegah syok wall-ing same 
Sesame Street
alaa paham paham la orang bercinta la katekan ..
hihik !
oke sambung cerita ....
ni bukan cerita tentang kenakalan Sesame Street
tetapi !
tentang hari berkemas dengan ayah and gelagat manje
kemas la bilik aku
bilik macam sangkar manje !!
haha adek akak sama saja !
kemas la sampai hidung aku merah haha 
chopp chopp !
saye mempunyai hidung jambu yang sangat comel lagi cute yang alah dengan habuk ! 
oke ..
sambil tersedut sedut aku bongkok bongkok kemas bilik ...
sumpah aku sendiri pon takot dengan bilik aku ni 
-,-
semua barang kain kain maintable sdah dikeluarkan 
and ayah pon bukak la freezer ....
ohgoshh dalam hati ni taw !! mati aku !!!  
 ayah menjerit mengalahkan jaclyn victor
 kuat mau pekak telinge aku dah lah sebelah je ...
oke oke saya kemas ayah !
:')
ketawe sampai menangis aku hahahahahhaaa
time tengah kemas teringat Sesame Street aku !
fuh amek phone online !
wadduh !!!
kesian die .........
but dalam mase yang same ade lelaki tak bertamadun menaikkan darah aku haha
oke tak mau cerita lah ....
pasal si manje !
aku tengah lipat baju ....
die sebok gesel gesel at pehe aku
nak tidur tu aku tau .......
tapi aku buat dono aje .....
malas layan .....
tau tau ade bunyi 2 bunyi suara kucing !
 ayah !!!
die bawak balik kucing semalam rupe nye just aku tak tau -,-
amek kau manje jenis penakut + manje + ngempeng aje tau
and si boy ni pulak ganas + pendiam + sombong
aku nk pegang pon cekau fuhh memang kene cepuk free :DD
hahaha

aku tengah lipat kain lagi
bunyi tak sedap at telinge aku tengok tengok manje bawah katil boy at luar katel tengah bergaduh aduuuhaiii


hanya gambar hiasan 
 
kau tau la kucing bergaduh bunyi macam ape
menganggu ketenteraman aku !
amek kau due due kene cepuk !
manje terkelup terus bawah katel boy aku campak keluar bilik !!
kalau boleh nk tulis at pintu bilik aku !
 boy not allowed ! 
huh geram sian manje -,-
dah abis kemas online and bergaduh hahahaha
nk cerita tapi panjang -,-
malas -,-
haha
oke la nk online !!!

sekian ! 
 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment