About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Thursday 18 August 2011

. . . . .

selesai chat and wall-ing same Sesame Street
baring terlantar membiarkan lappy terbuka dan facebook
capai handphone
play music
tak kan pernah ada - geisha 
pejam mata
 tanpa sedar aku menangis 
 kenapa kau menangis !
bodoh nye kau ema ! 
kenapa kau tak lupakan die lagi ....
kenapa kau ingat die lagi 
kenapa kau sayang die lagi ..
die cume kisah silam kau 
:'(
kenapa aku menangis ni !
STOP STOP STOP !
aku patut hargai orang yang bersama aku sekarang :'(
Sesame Street 
i'm so sorry .....
i perlukan mase untuk semue ni ..
harap u faham sayang


kenangan dulu ...
tempat pertama pertemuan 
membuatkan aku terpikat dengan nya 
tempat berputik nya cinta kita
di bilik seni !
hahaha
sweet ..
awak setuh pipi saya tatap wajah saya ...
dengan tangan kotor awak kata 
"tangan abg kotor sorry tak nak muke sayang kena"
dalam hatiku "tak pe yang saya nak cume awak"
banyak kali kite keluar masuk bilik seni ....
ketika makan mcD dekat situ ... awak masuk bilik stor coz dekat situ tak de orang
awak sorang je ..
saya datang bawa ayam goreng mcD spicy (no drumstick)
haha saya tau selera awak macam mane
awak tidur mase tu
tengok awak tidur comel ..
saya kejut awak
awak terkejut ... dengan mata merah muke kedut kedut haha
saya pon rase bersalah hahaha
berkata
"abg makan ni .... nanti sejuk .... jangan sambung tidurr tau ..."
saya nak teman awak .. tapi awak pon tau kan mase tu kite bercinta secara senyap senyap ..
semue nye terbatas ...
tengook awak makan dari jauh je haha
mase saya dah habis makan saya datang tempat awak
tengok awak makan lagi ...
saya amek ayam awak sikit saya suapkan awak :'(
saya ingat lagi .....
hari demi hari kita keluar date pertama ...
karaoke ! hahaha
hari date kali kedua ...
kita ke jusco taman u
haha kita makan mcD lagi hahaha
 awak order ayam spixy tak mau drumstick
saya tengok awak makan hahasopan nye die !
hahaa
terserempak pulak dengan kaka Shira Tahir haha
kantoi meyh !
padehal dekat tapi bermsg saje haha
saya tengok awak ..
awak makan comot !
saya lap kan mulut tu and suapkan awak makan :')
kali kedue nye abg ... ma suapkan abg .. abg ingat tak ?
:'(
selepas tu kita berjalan ..
hari demi hari kita dating .... makan mcD ... karaoke ....
awak tak pernah lelah dengan saya ...


kenapa aku masih terkenang waktu ni ??
sekarang aku sdah berpunya !
Sesame Street dihati aku ni kn ?
kenapa aku mesti menangis untuk orang yang dah meninggalkan aku :'(sebak dada ni tak pernah berhenti ............

#menangis ! 

sekian :'( 
 
 
 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment