About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Friday 19 August 2011

petang yang sangat membosankan

aku pon tak tau la gaduh ke ape ...
tapi yang pasti die tu membuat keputusan melulu !!
kau offline aku pon offline la !

pfttt !

bila dah offline bukak game red alert ! hehe
tengah main game kalah maki maki maki !!
ayah kehulu-kehilir tak tau la nk ke toilet ke ape ayah aku ni
tapi pelik la sampai 3 kali terkeber at situ kan !
mula lah perbualan ini ! 
 
aku : ayah puasa tak ? asek pergi toilet je ?
ayah : amboi .. puasalah .
aku : yang ayah dok lalu beribu kali ni kenapa ?
ayah : ayah tengah selidik je ape masalah anak perempuan ayah ni 
aku : (-,- tu aje orang tua ni)
ayah : first bangun pagi kene kejut melebar senyum
terus online .... bila tiba petang makin berenyut muka tu 
dah gitu offline tibe tibe siap post at wall sakit jiwa lagi
and then
main game red alert sampai terjerit-jerit ...
patotnya ayat tanye ape masalah angah :)

fuh die terang kn panjang tak ??!! aku nk taip ape ayah cakap pon nk kene ingt ingt !

aku : ehh tak de pape .. :D
ayah : macam nk kene kawen kn aje due due 
aku : -,- ayah !
ayah : betul lah :) angah takot akan tinggalkan tmpat ni kan ?
tak terpikir ke sebelum pergi nak ade orang yang boleh jage angah sepenuh hati dan ikhlas merasakan kasih sayang sebenar 

dari sini aku terpikir .... kalau aku tak lama .... macam mana die kelak ?
rase serbesalah ..... argggggggghhhh ! mate ngantuk !
btw tadi Capital MAH datang menghantar tedy boboi !
hmmm sebak dada ...
lain hari n lain kali tak mau lagi post tentang kau ............... ! 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment