About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Wednesday 17 August 2011

crap !

dah lah kenal sayang aku ni
dari facebook
and hari ni pulak aku nk deactivated kn facebook
ape cerita ?
d e a c t i v a t e d 
or
a c t i v a te
crap !
pening dokk
-,-
dah lah hari ni gerak gempur aku tak datang 
aku buat perkara bodoh coz "si die"
hmmm
heyy Capital S
hope you tak buat i kecewe mcm "si die" buat taw -,-
kalau you buat i cepuk you laju laju
sampai you kurus -,-
taw taw taw !

ohh ohh !! i ade sajak ni untuk you ! hahahaha

___________

Seperti tanah terbelah,
Lalu masuklah aku membawa hatimu yg lumutan,
 Rasanya seperti daun segar tapi tak berair ,
 Mungkin cinta tak perlu tafsir yg masuk akal ...
Tapi menerimamu seperti dulu lebih baik sambil menata Kembali yg sudah kau hempaskan.
 Maafkan,jika tak mudah berpaling darimu ….
 
1 nama
 telah terpahat dihati
janji pun telah terpatri
 Saat bulan mulai mengambang
mentari pun bersinar lagi

saat itulah aku terjaga
 aku sadar bahawa kau telah pergi
jauh meninggalkan ku
  disaat aku mulai merindukan mu
 engkau pun menghilang
 untuk mengenangmu
 ku bangun sebuah tugu

tugu , ya sebuah prasasti
 kenangan kita terkubur disini
 selamanya kan bersemadi
 di batu nisan ini
terukir nama

di tengah taman surga
sebuah kubur cinta
 
 <3 <3 <3
woot woot !! 
 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment