About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Monday 1 August 2011

G E R A M ( ! ) ( ! ) ( ! )

awak awak ?
saya bukak fb awak 

T A D I

saya stalker segala 
I N B O X 
awak 
heheh

S W E E T N Y E !!!!!!


=="
macam nak makan kaki awak dengan betine tu kn
saya punya kaki 
ni memang tengah gatal !
S***

awak saya awak saya 
konon !
putus la 
merajuk la
touching la
sedih la 
segala bagai geli aku la !
S***

ehh kau ni memang la jantan !
ade je perempuan gatal dengan kau
ade la aksi D R A M A K I N G kau tu !
S***
aku menyumpah kau cukup cukup malam ni !
esok da tak dapat 
=="
perempuan 
tu pon boleh tahan kan 
gatal  bapak ahh
macam nak kne siat siat dengan aku 
NURUL FATIHAH 
cantek name !!!
S***
(bukan T E H A !)
hehe
T E H A tu adek kesayangan saya <3
xoxoxox
awwww :*
haha
kan kan kan kan !

oke sambung =="
oi prempuan !
dah relationship pon
nak gatal ape dengan LAKI aku ??
(maaf EXLAKI)
S***

ayat untuk kau :)

S***LAH PUIIIH !!



G E R A M (  ! ) ( ! ) ( ! )


huh btw 
muke aku walaupun marah comel :P
hehe 
kan kan kan kan !!


for today :DD
peacee

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment