About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Sunday 31 July 2011

tahniah (asrul helmi)

tahniah 
awak berjaya lukai hati saya 
apa yang saya rase ?
sangat terluka ..
amat perit 
:'(



30 / 07
saya bermimpi ....
saya ditinggalkan awak
dihari yang hujan lebat ..
tanpa payung ...
tanpa awak
disisi saya ...


yess ..
saya akan lupakan awak :')
saya akan padam segala kenangan kita 
saya akan berhenti berharap 


tapi


maaf ada perkara yang saya tak dapat 
padam 
perasaan saya terhadap awak 
saya masih sayang awak
dengan sepenuh hati saya ..
saya akan sentiasa merindui awak ...
saya akan berusaha 
untuk pendam perasaan ini 
:'(


ingat tak awak ??



saya suka mimpin tangan awak ?
haha :')
saya selalu pegang tangan awak 
cium tangan awak ..
saya rasa sejuk bila awak cium dahi saya ..
bila saya menangis 
awak kesatkan air mata tu
dan awak cium mate kiri dan kanan saya 
:')


terima kasih ....
awak dah jaga saya dengan baik
sayang saya 


tahun ni saya tetap akan 
pakai baju raye berwarna coklet :)
same colour dengan awak :)
saya tak akan tukar ...
saya nak awak bersama saya 
selamanya
walaupun hanya khayalan :)


nah saya hadiahkan awak
special untuk awak seorang :')




iloveyou until my last breath ...

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment