About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Sunday 31 July 2011

hari menunggu hari

hari ni
nak out dengan EX-BOYFIEE 
emm 
kekok =="
rindu die tu yang aku ajak out
ye la 
esokkan dah mau puasa 
:)
so today is last day 
terus terang  
selama dua hari
aku macam angau =="
bukan angau 
BERCINTA
t a p i
angau 
PUTUS CINTA 
pelik !

aku tunggu dia pujuk =="
tapi 
tak ade hasil pun =="
oke set !
bagi dia mase 5 hari lagi ema !!!
tunggu la sampai kau berjanggut !
kalau ade bertuah la kau !
kalau tak 
malang la kau ema !!
malas nak update =="
aku penat nak taip !
oke tukar lagu hehehe

BACK TO DECEMBER <3

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment