About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Monday 1 August 2011

mintak nyawe !!

my favourit colour 
purple 

(macam coklat je ==")

oke .....
go !


title atas :
MINTAK NYAWE
hah nak tau kenapa ?
aku nak mati tengok message antara SI DIA dan SI BETINA !!
haha mane la tak nak mati !
mati kejung terkejut !
dengan ayat geli diorang =="

kan kan kan TEHA 

jadi mangsa adek aku sorang ni hahaha
aku tau la kau terbaik jantan oi ....
ye aku tau kau market jantan oi
ye ye ye
aku tau kau mampu buat semuanya !
ye ye ye 


yang pasti kau tak mampu 
macam aku 
kesian
puasa puasa buat dosa 
ish ish ish


kesian ....
jangan lah ikoti SI JANTAN dan SI BETINEni 
punye perangai k hehehehehehehehehehe

end !!!!!
aku pnat taip pasal orang SB begini !

(S)I (B)ODOH


Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment