About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Wednesday 27 July 2011

when i look at you ..................

awak 
kelihatan sangat sempurna
dimata saya
tika awak renung saya
awak paut tagan saya
awak cium lembut tangan saya
saya merasakan semua itu sangat indah


stop
stop
stop
STOP !!!!

ape kes aku ni ???
bermadah pulak kerje nye =_=
dah la tak sekola
oke ....
title di atas

WHEN I LOOK AT YOU

sebenar nya nak reka sajak =="
tapi .....
idea tak datang =="
aku da call da suruh datang =="
tapi malas betul dia nak datang ....
hmm
semalam ..
27 / 07
petang 
aku dan DIA pergi ke city square
ayah aku ajak makan at sane 
biasa la ayah
selalu gym dekat cs (city square)
banyak tempat la sebenarnye ayah punye tempay gym =="
sampai je dekat sana aku call ayah tanya ayah dekat mane 
"ayah dekat gym tempat lain"
itu yang aku dengar !!!
dah la DIA tak boleh balik lambat ....
biasa la BOLAAAAAAA
aku dengan tak makan lagi ingatkan
walaupun ayah tak belanja makan
dapat la aku makan mcD dengan si DIA

.
.
.
.

HARAM ...
DIA ade kate 
"jauh betul awak beli topup"
"baik tak payah datang"
aku pun mood spoil dah
ape lagi 
BALIK la !!!
mood tak de muka aku pun cukee aje
so paham paham la ....
jalan kaki pergi bas ..
amik jalan yang jauh coz 

**saya nak luang kan lebih masa dengan awak
saya nak jalan lame lame dengan awak
awak paham tak !!!

DIA tak kan paham la ema ...
sabo jelaaa~
dah naik bas ....
aku pandang luar aje =="
bila da nak sampai
baru la nak pegang tangan aku ...
nak tanye aku 
"pening kepala ea"
"ngantuk ea"
sebenarnye nak aje aku time tu geget kau !!
=="
.
.
.
.
.
sampai sudah ..
aku nak salam ..
DIA terkejut.......

**terkejut ye awak !!!

"nak pegi mane ?"
"baru jam 5"

**punye beriyeee nak balik sebelum jam 5 now kelain pulak !!

ni aku jawab dengan muka spoil
"nak kemane lagi balik la"
"tak de nak pegi mane mane and tak buat ape ape kan"
muka bersalah die datang
hoho suke aku !!
DIA nak teman aku ....
teman aku at rumah ...
tepat jam 5:45
DIA balik ...
muka aku still spoil
text la msg dengan DIA
and dia kate kenapa =="
aku jawab tak de pe ......
DIA tanye kenapa =="
aku jawab
"pegi la main bola .... tadi nak main kate k lah byee"
fuhh ayat !!!
hahaha
lepas tu aku tidurr sampai la jam 8:30 haha
tak ingat dunia aku !!
text DIA tanye
and dapat tau yang 
 DIA dekat bandar
tak bagi tau aku !!!
janji macam haprak !!!
start la aku nye angin gila baun keluar !!
marah dia ...
.
.
.
.
.
.
.
nk bg tau ape ayat yang aku bagi tapi private la ...
yang pasti aku semalam memang tak nak kalah ..
yelaa selalu nye ikut kepala touching DIA je
kali ni aku la pulak !
.
.
.
.
.
.
.
.
kol 8:30 sebenar nya ade cerita 
PERSONAL TASTE :)))
terlepas =="
sebab DIA la !!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
btw mesti korang heran kan macam mane la 
aku boleh update blog ...
padehal waktu tengah sekola =="
AKU TAK SEKOLA
jangan tanye kenapa =="
hahaha
skarang jam 11:49
aku rase macam nak tidur balik =='
aku risau pikir kan DIA ..
DIA rehat dengan sape
hmm
walaupun aku marah DIA macam mane pun aku still ingat 
DIA and nk amel tau pasal DIA jugak
tak la macam DIA !!!
sanggup tinggal kan aku 3 hari !!
tup tup 
selepas tu layan aku macam biasa !!
sengal !!
aku geram dengan kau la ngee
tapi
AKU SAYANG KAU =="

dah la nak tidur !!!!!!
spoil la !!!

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment