About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Thursday 28 July 2011

maaf awak

maafkan saya
saya tau saya tak patut buat macam ni
saya cume nak awak tau
nak awak pujuk saya
faham keadaan saya
saya nak awak berubah
mesti awak fikir saya sengaja buat macam ni
justeru saya sedih
saya lagi terseksa
saya selalu menunggu awak untuk 
berubah 
tapi awak tetap macam tu juga
awak 
tolonglah mengerti saya
saya sangat perlukan awak sekarang
saya menahan untuk mesej and call awak
saya menahan untuk merindui awak 
saya sangat  perlukan awak 
saya tak berselera untuk makan
saya tiada mood
tapi saya tetap berlakun happy
berlakun didepan semua orang saya 
baik baik saja
awak
susahkah memahami saya 
saya ni apa
saya ni siapa 








sayangx saya sayangh awak sayangx


Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment