About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Wednesday 27 July 2011

sekolah

seronok tadi sekola :)
banyak yang dah berlaku kat kelas kitorang :D
meh aku cerita !!


**cek kepoh da start !!!


hari ni subject waktu PJK bersama cikgu baru :)
SHILA nama nya .....

status   :: belom berpunyee
rupe     :: cantek 
sporting :: yess
umur     :: dalam siasatan !! kahkahkah !!


seronok la terpekik terlolong jerit main bola beracun ...
HAHA lagak macam main bola ragbi ...
last last bola beracun HAHA
pelajar yang menarik perhatian kitorang !!


WAWA HARIS !!!!


sweet + cute + funny + geram = secukup rase !!
haha wawa paling kelakar ....
entah ape hantu sampuk die haha bile lari dari bola bukan main takut ....
time da dapat bola
HAHA da macam kene sampuk pontianak !! 
mengganas !! haha
yang pasti group kami !!!
WINNER !!!! 


**nyanyi lagu I AM THE CHAMPION !!!!
sambil buat gaya chicken little huahuahua


oke sambung ....
sesudah PJK rehat ...
rehat dengan boyfiee aku =="
semue oke sweet ....
tapi skarang ni jam 12:42 

mood gaduh tadi dengan die so tak de makne 
aku nk senyum kalau pikir bab mamad tu !!! 
selepas tamat rehat
subject sejarah ....

dengan cikgu maznah ...
TETAPIIII
ade la sorang cikgu ni salah masuk waktu ... !!!
and masuk masuk nk lecture kitorang !!!!
sorang buat hal kitorang semue yang tak bersalah pun

kene sekali woo !!!
geamm aku !!
potong lah cerita pasal die !! haha 
buat spoil !!
oke selepas tu ade satu cikgu ni baik HAHA
die masuk kelas je kitorang buat baik !!!
semue baik .....
sampai la duduk .... terus kembali ke asal !!
bising HAHA
ramai kate muke die macam seseorang ........
selepas die keluar ..... kelas kitorang
subject PP ..

habsah yang mengajar tapi tak nmpak pun batang hidung
so buat hal sendiri 
HAHA tu yang ade adegan gambar bergambar hehehe
buat studio sendiri la katekan !!!!
nak tengok gambar gambar nye ???
wait hah !!
aku upload haha






haha yeahh man !!!
ini dia !!! ade lagi haha tapi yg complete edit ni haha
cun tak aku !! hahahaa
time ni tengah gile !!!!
bosan melanda diri ini !!
cewahh ayat cannot go haha


hehe kami ni sebenar nye nak buad !!
L O V E !!

tapiii L nye hilang !!!
daya rosli la !!
tak mau !!
ponat oden nunggu !!!
haha 
tak la cun mane aku kn ??
haha
yang pasti kitorang terbantut kerje studio ni selepas ade cikgu baru datang
nak check kelas kitorang ! =="
mmg penyebok haha tapi
yang best gile haha
cikgu cina tu kene kencing hidup hidup !! ahahaha


aku nak cerite tapiaku penat nk taip haha
mate pon da nk tertutup !!
bantal , selimut , bantal golek and bearbear aku da call .....
soh cepat nak ajak aku tidoo HAHAHA
aku da bangun esok aku update balik ea haha bye bye bye
nyte !!!
Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment