About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Tuesday 26 July 2011

first time !! STALKER membuat aku sakit hati

kenapa la aku stalker facebook kau dengan die ???
bodoh nye aku !!!!
walaupun tu yang lepas aku tetap jealous !!!!

**tukang buat fb tolong padam kn !!!!! =="

meroyan aku la !!!!
tak boleh tidoo langsung !!!
ingt nk tidoo pas abs online tadi ....
tup tup tangan aku gatal no nk stalker kau dengan die punye fb

**fatimah kau ni carik penyakit la !!!!

hmmm ...
sajak !!!!
idea ..... yess !
CINTAKU TELAH DIHUJUNG JALAN .....
** mengerti 
** tapi tidak dimengerti
** cintaku telah dihujung jalan 
** setiap kata dibibirku
** kadang tak sama dalam hatiku
** tersenyum dalam hati menangis
** cintaku telah dihujung jalan

** aku sangat mengenalmu
** aku juga cintaimu
** tapi kau tak pernah ade pengertian
** aku senang ..
** aku sedih ..
** kau tak pernah mahu tahu
** aku sangat mengenalmu
** dulu kau tak begitu
** kau bintang dihatiku
** kau matahari dihatiku
** jadilah yang ku mahu
** ketika ku senang
** ku sedih 
** kau ada untuk aku ......

wow !!! tak sangka aku dapat buat sajak malam ni =="
hmm last buat sajak untuk tersayang ........
AWAK saya sayangx AWAK sangat !!!!!!!!!!!!!!!

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment