About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Tuesday 26 July 2011

27 / 07 ... 2:11 a.m.

sayang awak sangat sangat ............. 
tak terasa nak tidur malam ni :)
saya teringatkan awak :D
selepas saya bual dengan (__) pasal awak ...
ade yang terluke .....
awak sendiri tau :')
tapi tak pe itu semue lame punye cerite kan :)

** abg ?? ma sayangx abg lebih dari abg sayangx ma :)
abg ?? sweet bila dengar abg manje and sebut ILOVEYOU dekat ma
semalam pagi abg manje dengan ma :D
kalau dulu malu depan kawan tak mau la 
tapi sekarang abg berani X)
meeoow !!! 
nakal !! ahaak !!

saya terpikir kan awak ........
setiap malam saya pikirkan awak 
tapi
tak tau kenapa malam ni terlali pikirkan awak sangat ...
risau ....
sayangx ...
rindu .........
menyesal ......
sedih .......
sakit hati :')
taip post ni sambil dengar lagu BACK TO DECEMBER 
saya suke lagu tu ....
awak ???
saya terlalu sayangx kan awak ..
jangan awak sesekali lepaskan saya :)
awak dah berjanji dengan saya kan :')
saya pun dah berjanji tak kan pernah tinggalkan awak 
dan tak kan cintai orang lain selain awak :')
sayangx <3 you sayangx .........
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahxxxxxxxxxxxxxxx !!!!!!!!!!!!!!!
:* at dahi awak 
:* at pipi kanan awak
:* at pipi kiri awak 
:* at hidung awak ..
:* at mate kanan awak ..
:* at mate kiri awak :)
sayangx good nyte sayangx ........
iloneyou most !!!!

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment