About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Tuesday 26 July 2011

baju kurung ....

baju kurung ...
oke ....
dari kecik aku memang dibiasakan pakai baju kurung
and start pindah kerumah ayah ...
aku da kurang ... emmm dalam kata lain tak lagi ....
pakai baju kurung ....
and tadi ....
tak tau kenapa terasa nak pakai baju kurung ....
aku pakai la .....
boleh ke ayah aku kate aku ni 
da macam perempuan melayu terakhir .....
macam nak pergi kenduri pun ade ...
macam nak tunggu CAPITAL A datang meminang pun ade =="
TERIMA KASIH AYAH !!!!!!! HA ... HA ... HA ....
lawakk ~~
btw kene puji bangga sebenar nya kahkahkah !!
keluar makan dengan CAPITAL A tadi pun 
ramai orang tengok ....
malu pun ade =='
mesti orang pikir aku ni kene sambar petir and
otak aku ade yang tak center =='
sampai CAPITAL A pun ternganga =="
siap nganjing =="
kurang asam gelugus !!
haha ...
sebenar nye .................
start 13 / 4 my birthday ....
aku nak start pakai baju kurung .....
peduli la orang cakap ...
tapi memandang kan 
nak bergerak pun susah ....
takut jugak mane tau emergency ade perogol !!!!
susah nak lari woo !!
naye aku kene sambar dengan penyangak tu fuuh mati aku
tu yang terbantut !!!
kene ikut tempat la .....
MAK MENTUE !!!!!!! 
akan datang ye saye amek hati MAK MENTUE !!
MAK MENTUE tunggu ye ..
haha ......


:DD 
Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment