About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Monday 25 July 2011

26 / 07

hari ni tak dapat datang sekola .....
pagi pagi jam 5:30 je da dekat hospital huhu
perut sakit !!!
doktor siap suruh stay at wad =="
takmau aku !!!
dari pada aku tidoo dalam wad baik aku tidoo dalam kelas best sikit X)
mintak maaf sangat at daya rosli .... syahirah mahmood .... wawa haris .... 

and my lover asrul helmi :'(
sorry ea tak datang ..... ade masalah teknikal >.<"
hari ni ......
sebenar nye plan pagi pergi sekola ....
balik tu nk merayap ke library =="
tapi tak jadi la ....
memandangkan pagi tak sekola jangan harap la petang dapat keluar ....
kang ayah aku kate aku ni amek kesempatan dalam kesempatan 

**macam mane tu ????
btw ..........
hah !!! nampak tak kasut ni ---->
cantek kn !!! smart kn !!!!
mesti la bukan untuk aku =="
untuk CAPITAL A
huhuuu 

gatal nye aku !!
kasut ni cantek kan !!!???
mahal la =="
tengah nk kumpul duit ....
tapi kalau die tau kn mesti mati aku =="
mesti bebel 

"duit tu jangan mmbzir ~~~"
haddoiiy ~
kempunan aku tengok kasut ni !!!
kalau aku laki da mmg aku sental abis kasut ni !!!
smart gile !!
love it !!!

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment