About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Monday 25 July 2011

JT a.k.a. CEK SENAH

hohoyy ~~~
ni nak gosip sikit pasal CEK SENAH 
biasee la ....
aku ni kn mulut jahat :)
bermule nye kisah ~~~

CEK SENAH  ni kutuk aku dari belakang .....
tak heran la kn .....
yang pedas nye .... membuat cerite !!!
itu yang panas hati .....
aku cube la tanye die satu hari ni ....

aku : " ____ kau ade kutuk aku dari belakang ke ??? "

JT   : " eh tak de la !*dengan muke beruk kne sule ==" "
aku : " tak de la kalau kau ade nk kutuk ke kritik ke cakap depan aku tak suke cakap belakang ....*cewah macam
              gengster ! "
JT   : " ehh sumpah aku tak de .... "
aku : "tak pe la kalau tak de .... *senyum ade makne ! "



aku blah dari stu coz time perhimpunan biase la mesti ade hantu hantu (pengawas) yang sebok kn 
macam biase la aku and the geng buat .....
time tu jgak geng aku tgk si JT tu dari jauh ....
tupp tupp !!! 

JT trus beratur belakang !!!! kahkahkah dengan muke cuak kecut !!!
hihi suke aku !!



NI UNTUK ANDA SEMUE .....
SAYA NI MMG LUGU , KUNO , TAK CANTEK , SKEMA , AND SGALE YANG TERUK LA ...

TAPI JANGAN SESEKALI MAIN DENGAN SAYA ...
ANDA JANGAN INGAT NI GAME BARBIEE 
TAK MAIN LA GAME BARBIEE ..
ADE TIME LA NK BERCERITE BLAKANG TAPI KALAU
DA LEBIH KE PLANET PLUTO 
MMG KENE LA :D


oke sambung balik ....
hari ke hari ...
JT ni jaje cerite aku TARIK die ...
fuhh ~~~
caya la suke aku dgn drama die !!

jaje cerite lagi kawan kawan aku nk TARIK die ...
huuu aku tau la die kelas pandai ....
tapi kenapa la bengap no die ni ???
TARIK dengan MENANYE pon die tak tau beza ke ???

confrm !! BM die failed ni kn ???
kesiaan
kau nk kate aku ni tak cantek ke 
tak pandai dressup ke 
tak sesuai ng CAPITAL A ke 
aku ni tak semarket kau ke 
aku tak peduli la 
aku tak macam kau 
F A K E !!
aku tak macam kau gile glamour !!
aku tak macam kau kejar kemarketan kau tu ...
tak penting pon ...
be natural la babe
kau ade masalah ng aku F2F la jangan nk jaje cerite ..
blakang cerite buruk depan fuhh baik babe siap jilat b*****
hah lagi satu ade masalah ng aku tak payah nk babit kn kawan kawan aku la
macam nk kene cepuk kau tau tak ?
ehh kawan kawan kau pon tak tentu lagi suke dengan kau ....
tak gitu ?????
hehe
aku ni emo semacam haha
semalam pulak die block aku 
gilee haha da buat salah mmg begitu 
bak ayat sengal aku 
BODDOH MEMANG BEGITUUU 
haha
penat tau menaip pasal CEK SENAH ni =="
cerite die tak kn abis haha
da la penipu ...
aduhaii ade jgak die kawan ea haha
konon ade boyfiee pemain bola FC M'SIA konon ....
huuu kesiann
so kepada anda anda sekalian hati hati la dengan si JT ni .....
a.k.a. CEK SENAH ....







dendam aku tak abis so tggu la ape aku nk balas :D heeeeeeeeee
sukesukesuke !!!!
Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment