About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Monday 25 July 2011

ABOUT HIM

25 / 07 / 2011
tentang AWAK ......
tadi petang AWAK sweet sangat haha
datang nye perangai gila awak tu
abis saya AWAK kerjakan haha
tunggu !!!
saya balas esok !!!
haha suka tengok AWAK senyum :)
suka buli AWAK !!
suka sangat tadi masa geletek AWAK ahaha
kesian tengok haha !!
kahkahkah muka tak boleh belah huahuahua
saya sayang AWAK abg ....
yang paling special adalah AWAK ....
** tapi yang paling paling paling MAK saya taw huahua .....
i love yahh bebeyh !! <3 <3 <3
xoxoxoxo

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment