About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Wednesday 3 August 2011

tak sangka

jam 4
bersahur .....
dekat bawah rumah .........
tengah turun tangga ....
ade kicing hitam tibe tibe lalu kat kaki !
melompat  aku !
hah !
amek kau jatuh tergolek golek macam durian runtuh 
=="
setan punye kucing hitam !
siku kiri aku habis bengkak !
kaki aku berdarah bagai !
eeeee
kucing kucing 
kalau aku jumpe kau siap kau
aku kerat kerat kau
buat BBQ !
=="

saakit !!!!!!!
pegi klinik
dokter kate .........................

dokter : hah ! fatimah lagi ? ni kenapa ? jatuh longkang lagi ?

p/s : tau tak knape dkter aman cakap gtu ?? coz aku mmg selalu jatuh longkang =="
oke malu ! DONE !

aku : tak lah ! kali ni special ! at tangge siap ade durian runtuh ...
dokter : laaa macammane la boleh ?
aku : kucing hitam tu punye pasal la ! (sambil buat mncung)
dokter : oke oke sini meh dokter ubat kn ....

die cuci luke :'(
sakitt !!!
die ubat kn :')
akhirnye kurang sakit aku .......................

dokter : nah amek krim ni sapu tau stiap  jam :)
aku : ye la dokter handsome !
dokter : dah sahur ?
aku : belum ......
dokter : nak dokter blanje ?
aku : nak !!! (sambil sengeh)

mcD aje makan :)
aku makan 
dah selesai 
balik ....................
hehe thanks to dokter Aman :DD


p/s
kalau nak tau dokter ni handsome taw !!
first time pegi klinik die kn 
ramai gila perempuan pegi klinik tu !!!
haha
biasa la nk bermanja la kate kan ....
tapi serius !!
memang handsome !
boleh dikatekan macam muka 
pelakon captain amerika !!!
tapi laki aku lagi handsome pade aku 
teheee~

oke oke siku  aku da sakit !!!!!!
asek terlanggar buku je at tepi ni !!!!!!
pengakhir kate !

JANGANLAH CUAI SEPERTI SAYE NI
NANTI AWAK AWAK AWAK SEMUE DAPAT 
TERGOLEK PERCUME NAK KE ??
HAH OKE 
?
renung renungkan dan selamat beramal :)
peace yaww !

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment