About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Wednesday 3 August 2011

mimpi

mimpi ........
mimpi yang aku memang harapkan 
sampai aku jatuh katil =="

CAPITAL MAH
telah menghantarkan saya status IN RELATIONSHIP
dengan NYA
aku terkejut la ..........
and die message kate die dekat depan rumah aku
aku pun bukak pintu tibetibe 
die peluk aku !

(jangan marah !!! mimpi je ni tak lebih :P)

ade jugak aku menggatalkan dalam mimpi pun jadi !!!!
dah rindu die !!!
tahap cipan dalam hutan korang tau tak ???
tak kn ??? hah diam !
hmmmm
sampai ke mimpi aku pikirkan kau ....
kau pulak ???
kau still tak terima aku kan ??
hmmm oke 
aku hormat keputusan kau ....

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment