About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Thursday 4 August 2011

sadness

saya 
minta maaf awak ..
maaf saya sengaja menjauhkan diri daripada awak
saya tak nak berharap 
terhadap awak yang takkan kembali


saya keluar dari kedai buku tu
kerana saya tak sanggup nak
berdepan dengan awak
semasa awak duduk disebelah saya dalam bas
saya berasa berdebar debar ...
saya tak dapat menahan air mata saya mengalir ke pipi
saya tak patot ikut awak keluar .....
tapi saya rindukan awak
saya nak pimpin tangan awak 
macam sebelum ni ....

tapi

kali ni
kita tak lagi pimpin tangan ...
kita tak lagi bergurau senda ....
kita tak lagi berjalan sama ..............
saya tak pandang pun wajah awak .....


awak ?
untuk ape sebenarnya awak ajak saya keluar ?
untuk membuat saya lagi sedih ?

awak ?
tidak semue dalam percintaan dan hubungan perlukan 
kesempurnaan ...


begitu juga saya ...
saya tidak sempurna seperti mana awak mahukan
saya adalah saya

saya mahukan kembali
suasana dahulu .....
awak ??
suasana awak selalu memimpin tangan saya seperti 
anak kecil
awak suapkan saya makan seperti orang sedang sakit
:'(
awak .....
saya sangat merindui saat kita bersama ......



Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment