About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Thursday 4 August 2011

aku benci kau tapiii

jelas kau permainkan aku
semalam ape yang kite luangkan 
and malam tu kau kate kau saje main main ...
tapi aku serius ..
kau memang tak pernah paham dengan perasaan aku kan ?
kau kate ape 

*aku ni teman hidup ?
*aku ni memang kau sayang ?
*kau nak tetap kan mase depan kita ?
*aku salah tafsir la kan ??

peduli pulak aku !!!
dah tak de makne lagi aku tunggu kau !!!


hm 
tapi sebenarnye memang aku tunggu die pon
=="
sengal aku ni
dah kne bodoh bodoh kn pon still tggu !
cikgu farhan !!!!!
tolong saya 
perambat mamad tu berduet jom !!

aku sayang kau
aku belai kau 
*da macam kucing -,-
aku jage kau !!
*ehhh ni dah jauh !!!

err ape ape la ....
aku malas nk taip pasal kau !!!
penuh blog aku pasal kau boleh jadi goblok aku 
kau tau !! tak kn ???
kau blah !!!!

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment