About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Sunday 21 August 2011

tak paham

tengah mencari mana salah aku 
ape yang aku buat ...
dugaan ape lagi kau bagi ni ya allah !
tak cukup ke ape yang aku rase sebelum and sekarang ni ?
kau nak seksa aku ke !
aku buat salah ape ?
hina nya aku sampai kene maki macam gini kan !
memang aku kotor pon kan ?
sakitnya hati aku kau cakap macam tu !
aku menangis pon tak gune kau tak kan nak leraikan semue ni 
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
geram la aku dengan kau !
aku sayang kau la !
kau tak paham lagi ape ?
ape salah aku ? dh banyak kali kot aku tengok wall aku .... 
satu pon tak de ......

15 minute later ....

aku dipermainkan !!!
die sengaja nk dengki bangang kau biyy !!!!!!!!!!
buat habis air mata aku je !
lahabau kau ~!!!
jimbit !!

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment