About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Tuesday 16 August 2011

sumpah

aku jealous 
sumpah aku jealous !
aku jealous bila kau dekat dengan perempuan lain
aku jealous kau chat-ing dengan perempuan lain 
aku jealous kau lebih kan perempuan lain sekarang
ye aku sedar siapalah aku
siapalah aku ini !
yang selalu mengharapkan kasihmu
kasih yang tak pasti ...
akan kembali kah kau ?
akankah kau terima kasihku ini ?
akankah kau terima ?
aku hanya insan yang keseorangan tanpa cintamu
cinta yang selalu ku nanti

benar 
benar hanya kau yang ku sayang
harta ku yang sangat terindah 
ku dahaga dengan kasihmu
menantikan belaian darimu
aku sentiasa menunggumu
walaupun takkan pernah kau kembali 
aku akan sentiasa menunggumu  

 ku ingin kau tahu 
kau la segalanya 
takkan pernah ada yang lain 
kau yang selalu larut dalam darah ku
kau yang nadiku
ku ingin kau tahu 
isi hatiku
kaulah yang terakhir dalam hidupku 
tak ada yang lain 
takkan ada yang lain ...
hanya kau .........


~ sekian ~



sayang ?
saya sayangkan awak 
saya rindukan saat kita bersama 
awak ?
adakah hati awak masih ada tempat untuk saya ?


suka bunga ni
bunga ni melambangkan keceriaan 
bunge ni yang selalu aku lukis 
tak tau kenapa lukis banyak banyak hahaha
aku lukis aku letak sepah je pastu haha sengal ........

sekian lah !!! 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment