About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Tuesday 2 August 2011

sekolah ke tidak ?

baru jugak semalam 
BELLA YAWW 
tanye aku sekola ke tidak 
:))
aku cakap sekola
bella pon macam tak percaya
ye la aku ni
kan suke amek cuti sendri 
kihkihkih
habit !
nak tau ape jadi ??
hehe tup tup
amek kau bangun hah 
8:50 a.m.
mau nye tak sekola

BELLA !!
mulut kau masin !
haduiii
aku memang tido matilah 
=="
macam mane la nak buat aku bangun pagi macam dulu

**jangan korang bg jawapan 
tido awal ea !!
tu aku da dengar !

ohh ohh
hehe hari ni mak aku datang JB 
:DD
yeaah yeaah !
dapat berbuka bersama mak and bakal ayah baru !!
yeaah yeaah !
aku nak
melaram cukup cukup !
haha
sebenarnya da lame aku nak makan ni




OMGOSHH !
da lame taak makan !
last makan form 2 !!!!
ohh tidak terliurr aku tengok 
+_________+
oke oke makruh nanti !
sdah sdah update !!
haha bye bye 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment