About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Monday 15 August 2011

s a j a k . .

kau ...
yang ku namakan seri 
yang ku tempatkan dihati ini
yang ku sanjungi tinggi
yang ku sayang sepenuh hati
yang ku rindui setiap saat ini
yang ku nanti agar pulang ke dakap ku suatu hari nanti ....

telah membenciku ...
telah pun menjauhkan dirinya dari aku ...
aku ini hanya insan yang jijik ...
yang kotor dengan sifat tidak baik ...
aku tidak sempurna ..
aku tidak lah baik ...

aku ....
selalu menyakiti hatimu
selalu ingin meraihkan kesenangan ...
selalu menyusahkan diri mu dengan meminta segala macam ...
selalu menangis kerana tidak mahu akan kehilanganmu ....
selalu menunggu dirimu untuk sentiasa bersamaku .....
 aku sentiasa menuggumu

dalam kelam ...
ku sendiri menahan sebak ini
kau pergi tanpa kata sedikit peduli

dalam kelam ...
ku meraih simpati ...
meraih segala simpati darimu ...
untuk melihat aku ..
 sentiasa melihat aku walau dimanapun

diri ini 
bagai kan 
sampah yang dibuang ditepi jalan
saat ku berseorangan ....
saat aku menunggu mu ............
diri ini terkontang-kanting di suatu tempat yang gelap tanpa cahaya ....
cahaya nya dimana ?
cahaya nya berada di samping kau ....

rembulan yang menghilang dalam kelem ku sendiri ....
ku mencari hembus bayu ....
yang ku membisu tanpa kata ...
kisah janji ...
dimungkiri ...........
lagi ..




sekian :') 
 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment