About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Wednesday 24 August 2011

mohammad zukarnain !

kau memang sengaja sakitkan hati aku kn ?
ape masalah kau ?
kau berwall-ing dengan betina lain ...
aku inbox kau tak layan pon !
aku waa kang kau marah so aku tak nk la buat 
GILA SETAN
kau aku benci sial perangai kau macam ni !
 setan setan setan !
aku nk hempok kau sabtu ni !


lapa .... 
paham-paham lah perasaan tengah hancur berbaur-baur lagi memang 
lapa memanjang ....
coklat lolipop
coklat lolipop
coklat lolipop


nak macam ni !!!
sedap nye ....
nak nak nak nak nak ~


 besar ni taw !!!!
seseorang belikan !!!!
-,-
ade ke orang nk beli kn -,-
berangan la kau ni fatimah oi !!!
tak boleh tidoooo
kerje aku stalker aje !
elak kene hacker semue !

sekian ! 
 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment