About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Friday 12 August 2011

h a t i k u .......

hatiku sentiasa mengingatkan dirimu
dalam sepi 
wajah mu sentiasa menyerikan suasana sepi ini
dalam wajahmu terlihat
aku ..
di mata mu terlihat aku
ingin sekali aku tempatkan diriku di dalam mata itu
tapi itu hanya mimpi
mimpi yang takkan pernah terjadi
sekarang dirimu bukan lagi milik ku
saat dulu
ku selalu membelai rambutmu
meleraikan air mata yang mengalir dari mata mu
dapat menyentuh tangan mu 
dapat mendakap diri mu erat
tapi
itu dulu
sekarang hanya boleh bermimpi saja

 dalam senyuman ini
tersirat seribu kate ... seribu makna ....
makna yang takkan sesiapa tahu
yang tahu hanya diriku dan allah saja ...



datang dari hati .........
tiada copy paste pon :')
semue ni untuk die .................................
awak saya sayang awak :') 
 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment