About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Saturday 20 August 2011

first date ;)

biyy
20 / 8 first meet and date sayang 
you handsome biyy ;)
jangan nak merendah diri lagi k lepas ni ;)
 aku buli kau macam tadi lagi lepas ni ;)
best doe buli kau hahaha
kejam kn i biyy ;)
you kenalah tahan haha
love you
i love you more than word ;)
tak mau merajuk lagi tau !
nanti i tak layan
hihi
thanks happy kan i hari ni ;)
love you love you love you love you love you !!!
hihi gedik sudah !
muahh !

tapi memang malang la -,- aku tak bawak camera biyy kalau tau aku bawak boleh amek pic ng kau !
aku lupe -,-
sengal betul kau ni Fatimah Rosli -,-

k lah untuk hari ni ;)
sekian yaww ! 
 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment