About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Friday 5 August 2011

balik kampong

aku ni mmg untuk dipermainkan ea ?
aku tunggu kau ....
bagai kan nk gila :'(
aku nk jmpe kau untuk kali terakhir 
(mnggu ni)
nk pelok au sebelum aku balik kmpong 

=="
t a p i 

haram batang hidung tak nampak
tak payah tunggu batang hidung !!!!!
bayang bayang or text msg or call pon tak de 
lupe aku ea ?
:')
kau mmg snang nk lupe aku :')
terima kasih 


balik kampong !!!

haha oh yeahhh !! 
nak jumpe nenek !!!
nak melepaskan bom rindu at diorang !!
haha 
wait for me nenek ku sayang !
haha wait hah !!
angah datang padamu !

BALIK KAMPUNG OHHH OHH OHH BALIK KAMPUNG !!!
(belum raye la -,-)
haha 

saya tak online 4 hari :')
-sekian semue-

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment