About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Tuesday 23 August 2011

again !

aku tidur cepat dah malam tadi -,- 
11 p.m. aku tidur 
sampai la jam 5 aku sedar ....
aku terus call biyy aku ....
die pon nk sambung tidur .... 
dah cukup manje abis aku off phone ...
TERsambung tidur -,-

#oke mybe ni silap aku

amek kau !!! sampai kol 8:30 a.m. 
nak sekolah ke tidak ??
elak aku kene tendang keluar balik je -,-
ema ema ema !
kau ni memang hantu la ! tak reti sekolah ape !
errrrrrrr
bapak aku bangun nk jawab ape .....
budak tanye nak jawab ape -,-
aduuuhh sengal nye !
jam bunyi pon tak dengar -,-

#tidur mati la kate kn 

huhh
n now tengah melayankan kepala dengan minyak kapak ....
pening kepala ...
hari ni dah termasuk 7 hari tak datang
fuhhh tak terbaikkk
SURAT !
oke ...
set buat surat !
esk wajib datang !
oke guysss ..
ni la aku 
cuai
hihi tak pe sekali berkale ...
hihi

~sekian~ 

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment