About Me MySpace 3.0 Layouts
fatimah rosli si hantu coklat
About Me MySpace 3.0 Layouts
sudah bace wajib like ! haha kepada yang terhebat i love you !
About Me MySpace 3.0 Layouts
blog blog blog si hantu coklat

Sunday 21 August 2011

pedih pedih !


joesonghabnida , ulineun jag-eob ttanim eul chwiso haessda.
geugeos-i janyeoui mogsum-eul wiheom-e ppatteuliji anhgi ttaemun-e ulineun , seonsaengnim eul cheolihae deulil su eobs-seubnida.
ssi insaeng-ui sonsil doel adeul ttal ganeungseong do gyesoghaeseo munjega balsaenghamyeon , seonsaengnim ..

hahaha sangat bahagia :')
aku translate kn aje dalam bahasa korean ni at google translate ...
hahaha google translate tu bukan nye betul pon hihihi
bagi korang cari sendiri ape yang aku bg at atas ni !
hahaha
kalau boleh nak aku betul kn balik otak ni haha
center kan balik
tapi :') 
semue dah tak de makne ....
punye la aku berusaha tadi menyorok at bawah meja haha
nak pasang tlinge la kate kn hahahaha
amek kau terceruk bawah tu tibe dengar meleleh segala cendol !
sampai hati kau beri aku dugaan sebesar ni ?
hati ni retak seribu ya allah !

Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Rajin Follow la Saya

No comments:

Post a Comment